Wednesday, March 3, 2010

feeling...

kadang2 kita terdiam apabila kita spatut nyer bercakap..
kadang2 kita bercakap sampai terkeluar something yang tak spatutnyer..
diam pown kadang2 sign of something..(ape-ape jew lar)
tp bila dh banyak sgt cakap habis terkeluar semua: marah, sedih, semua perasaan lar including perasaan sayang..
senyum pown kadang2 menggambarkan perasaan..
tp xsemesti nyer senyum tu display happiness..
sbb kadang2 senyuman tue hanya utk menutup segala kesedihan yang sedang berkubu dalam hati..
tp kalau nk senyum selalu pown xlarat gak..
sbb aku xmmpu nk sembunyikan segala rs hanya ngan senyu jew..
aku bkn jenis manusia yang kuat..
aku lemah.. tak terdaya..
bila dh TERcakap something yang xsepatut nyer keluar mulalah aku mnyakitkan hati2 orang2 yang aku sayang..
yang TERasanye mereka n..
yang MERANAnya aku lar sbb at last aku yg nyesal sbb say something like that..!!
this is life.. nie lar kehidupan..
tak terlepas dari melakukan kesilapan..
sayangnya.. bila dh melibatkn org yg kita syg, keputusannye mesti berbelah bagi..
mulalah tido pown dh start tak lena.. terkebil-kebil..
dan mulalah mmikirkan ayat2 apologize yang mantap2..
kalau jenis yang cepat berfikir ayat2 maaf nie xpe lar..
kalau jenis yang otak dh xmmpu nk berfikir pd saat masalah tiba macam mne??
diri sndiri yang susah..
manusia tak lari dari kesilapan..
dan yang paling bagus bila mereka belajar dari kesilapan..
tulah yang paling penting..
kalau sume org belajar dr kesilapan kn bagus..
aku ntah ble lar plak kn??
InsyaAllah dengan izin tuhan.. nothing is impossible..
kalau diri btol2 nk berubah kn??
aku dh malas dh nk tulis..
doakan semoga diri dapat merasai kemanisan iman yang berpanjangan..
dh xde feeling dh nk tulis..


apa yg aku tulis nie xde kne mengena ngan sape2 pown..
xkira dimana pown anda..!!