Friday, March 5, 2010

..tempat ku bernaung..

Dalam kepayahan yang aku lalui, kutemui satu perkara yang paling indah..
mungkin ia tak seindah yang digambarkan tp cukup membahagiakan..
mengenali seorang insan yang sentiasa buat aku tersenyum..
tatkala aku sendirian disana kau akan datang..
walaupun aku tahu bukan kerana aku tapi aku bahagia..
sekurang-kurangnya pada masa itu aku bersamamu..
kau seorang sahabat yang sentiasa dalam ingatan..
namun aku tak tahu bila perasaan pelik tue muncul..
dengan pelik ia datang..
cinta datang menyapa dengan indah..
kadang2 sampai termuncul dalam mimpi..
terasa pelik dalam diri..
hmm.. bak kata kawan aku..
cintai dia seadanya dia..
betul aku cakap.. lelaki dengan perempuan tak boleh berkawan baik..
nanti mesti ada perasaan disebalik persahabatan tue..
tue yang buat aku pening.. hmm
redha..!!