Monday, March 22, 2010

kala itu??huh..

tika kegedikkan melanda.. kutitip warkah yang tak seberapa nak berlagu padamu..
insan yang agak aku sayangi..huh??

maafkan aku..
bukan sengaja..
kadang-kadang hati ini terasa sakit..

maafkan aku..
terkasar bahasa bukan niat..
tapi kadang kala terasa diri ini bodoh dalam menilai..

maafkan aku..
bukan mahu menyakiti..
kadang pelik dengan perangai ko..!!

maafkan aku..
bukan tidak menyayangi..
namun terasa diri tidak dihargai..

maafkan aku..
dan sentiasalah bukakan pintu kemaafanmu untukku..
aku manusia biasa yang kadang-kadang bisa melatah dalam mencari keputusan..
aku manusia biasa yang akan bisa mempelajari kesalahanku..

andai kau bersamaku..
andai ada ruang maafmu ..
andai aku masih menjadi milikmu..

hmm nie sebenarnyer takde kene mngene dengan org yg idop disekeliling aku.. langsung xde.. tbe2 lak tergedik nk tulis mnde2 pelik nie.. cm terjiwang ckit malam nie.. tapi maaf tue ditujukan pada kamu yg sy tersalah ckp td.. xsengaje ok?? arap maafku dtrime..