Friday, February 19, 2010

hmmmm...

aku rs bsyukur gler sbb kat cnie aku dpt mmbe2 yg bek.. hmmm bufday aku dak2 nie smbut gmpak jew.. sonok ler.. ada tmpt bercerita.. lepak2 sume ada.. tp ada gak mmbe aku yg gler.. hmm ssh btol ler.. tp xpe.. nk wat cmner.. yg tue jew lar mmbe yg aku ada.. tmpt aku mnumpang kasih.. yg aku xtahan mse kne pujuk dye tue jew lar.. yg len ok jew.. ari tue mse g kfc sonok gak.. g ngan dak nie gak.. laki2 malaya tue lar.. pastue g tanjung kidurong jap.. sonok lar kat tanjung kidurong tue.. huh.. mlm lak ngan nurul.. mle2 men futsal.. mkn2 lak.. byk gler aku gelak.. dr stat men smpai nk balik.. gelak.. gelak.. n tros gelak.. nk mati aku gelak.. tp yang pastinyer mlm tue sonok.. walaupown agak penat tp nohal lar.. thanks to all my mmbe2.. syg korang sgt2 tau.. hmm tp mse g tanjung kidurong tue kami terlepas dra adegan jtuh kat tong smpah.. syabas kwn2.. tahniah..
hmm pas 2 ari keluar smpai xngat dunia last2 aku terperuk jge di bilik aku yg indah nie.. dh xtau nk wat pe..!! last2 tmpt yg sering dtuju pe lg.. ladang group 2 yg permai tue lar.. tp sonok jew.. dr dok kat biilik mbekukn otak.. hak88.. dpt hilang wndu gak..!! wah.. gler2 dh aku nie..

DALAM SENYUMAN DYE TERSIMPAN KEGILAAN YANG MEMBUAT AKU.. HUH.. XTAU NK CKP PE..!!
aku ske lar.. kwn2 ku..sshhhss...
kegilaan yg sntiasa mbuat aku tsenyum..
kegilaan yg sntiasa mbuat aku bmimpi siang hari..
sblm aku merepek dengan lebih lanjut.. baik aku blah dlu..
hak88 sblm kegilaan tue mnyerap dlm kpale otak aku.. baik aku bubbye..!!!
assalamualaikum sayang..!!