Thursday, March 25, 2010

dalam pada aku mencari ketenangan dalam kehidupan tiba-tiba aku terpandang pada satu wajah. wajah yang amat biasa ku tatap. namum kali ini tatapannya membawa seribu makna. aku cuba fahami raut wajahnya. namun ada kelainan dirautnya. biarkan saja. hmm tapi lama kelamaan aku rasa wajah itu tiba untuk menhantui setiap mimpi. huh agak ngeri. takde niat untuk mengingati. bila memandang kearahnya. ketenangan meresap terus mampu membuat aku tersenyum. bukan aku terlalu memuja sekadar kagumi dirinya. biarkan hati berkata-kata. ah biarkan semua tue..!! aku dh tak kisah. tue lar mainan perasaan. biarkan perasaan nie rasa bahagia walaupun sementara. biarkan.!! tolong lar jangan senyum kat aku. aku merayu sangat2 tau. aku manusia yang mempunyai iman yang sangat lemah. maafkan aku kalau dimasa kau tersenyum, aku terus berpaling. sebab kau comel sangat. biarkan keindahan itu terlihat disebalik apa yang berlaku. hmm. tak sangka perasaan ini akan kena kat aku pada masa yang sesingkat nie. aku akan menjadi orang yang pelik. huh sungguh pelik rasanyer. mungkin hmm ntah ler. aku dh xmmpu berkata-kata tatkala hati ini sudah mula berbicara. setakat ini, biarlah ia berbicara. biarkan hati ini merasa bahagia walaupun hanya untuk sementara cuma.. huh.. biarkan..!!