Monday, February 8, 2010

dunia..

hmm.. kadang2 xsume yg kte nk tue dpt.. ada jew yg xdpt.. mungkin kte suke something yg xbek untuk kte.. dan menyukai something yang buruk bg kte.. aku pown kureng kompem sal nie.. cm ner nk tau yang mnda tue bek tok kte or x..?? kadang2 minda pown permainkn hati.. aku pown pening gak.. biol2 pale otak nie.. hak88.. cintai dia kerana tuhanku.. InsyaAllah akan dirahmati cinta tue.. setahu aku lar kn..Alhamdulillah aku sntiasa akan berpegang pd ayat tue.. xksah lar.. well im going to miri this friday.. excited gler tau.. aku g ngan ija.. sonok kot.. seyes aku rs cm xsabo gler.. hopefully kat sne will be just fine.. i really hope that.. g dalam 7 org.. kalu gebek nk join lg sonok.. ramai2 kn.. ske2.. rndu lar kat bapak aku.. sgt2.. adek2 aku jgk.. arap dowank dpt jge diri sudah.. wndu3.. ayah..!! trime ksah ek sal td.. nina ske.. thanks sgt2.. sayang ayah.. aku dapat motor kot.. hak33.. xsangke lak bapak aku bg bli moto lak.. hmm baik btol bpak aku nie.. hak.. trime ksih my daddy.. oleh itu, blaja lar rjin2 ek..!! tau pown.. sik menggila jew.. study lg bek.. huh..InsyaAllah pape pown dgn doa n usaha sure leh wat.. tnggal tawakkal jew pastue.. dh usaha nk tkot pew.. result belakang cter.. kn??...................................