Sunday, February 14, 2010

hmmm!!!

andai kata bagi ko aku yang bersalah..
maafkanlah aku..
andai kata perubahan yang aku lakukan sekarang bisa merubah hubungan kita..
aku rela tidak berubah andai ia memberi kesan..
andai ape yang aku rasakan sekarang disebabkan oleh aku sendiri..
maka aku kesal berfikiran demikian..
aku nk ko tahu bahawa hubungan ini amat bermakna..
mungkin ini cuma perasaan aku sj..
namun kenape aku rasakn yang ko semakin menjauh..
aku harap apa yang sedang bermain dalam minda aku sekarang nie cume salah pham jew..
aku harap kita akan kekal seperti dulu..
andai aku terluka juga selepas itu..
aku tahu bahawa ko ingin memilih jln sndiri..
moga perkenalan kita selama beberapa tahun ini menjadi kenangan terbaik dalam hidup ko sebagaimana ia adalah kenangan yang terbaik dalam hidup aku..
aku akan sentiasa doakan ko..
seperti selalu..
maaf andai aku menyinggung perasaan ko selama kita berkenalan..
hanya kata maaf dapat aku hulurkan..
selebih nye aku biarkan ko buat keputusan sndiri..
tiada ape yg lg bermakne dr persahabatan antara aku dan ko..!!
jujur aku katakan..!!