Tuesday, August 3, 2010

pening..!!

=(

sejak 2 menjak nie banyak betol benda yang jadi. aku tak mintak pown jd cm nie. ngat kan sume nyer ok jew tp ada pulak something yang jd luar kemampuan aku tok atasi nyer. salah aku kew. aku sendiri xsedar andai ada perkara yang aku wat xkena pada pandangan orang lain. bukan senang nak puas kan hati sume orang. aku xusik orang pown. yang orang tue gedik2 nak cbuk sal aku asal lak. aduyai..!!! dunia2. nie lar manusia.!!

i don't know what happened to my life right now. everything seems so wrong. luckily i have my best friends. in any condition, they will be with me.!! no matter what i say to them, they never take it serious. to find a friend who would cry when we cry is so hard. i am very lucky. love them damn much. friend is to protect not to neglect. to those that can't understand what friend it is. try to. coz they r so worthy.

di lembaran ini aku ingin titip kan sesuatu..!!
maaf..
selama ni aku mungkin salah sangka..
hubungan nie xsepatutnyer jd..
aku yang salah..
mungkin aku tak pndai menilai..
bukan salah kau..
kau cukup segalanya..
cuma aku..
cuma aku yang xmampu pertahan kan ape yg kita ada..
mungkin belum masa nyer..
maafkan aku yea..!!
harap persahabatan dapat terjalin kembali..
akhir kata..!! MAAFKAN AKU..!!
mungkin ini yang terakhir dari aku untuk ko..!!