Saturday, August 21, 2010

bug in my heart..!!! heh??

(^_^)

hati aku berlubang-lubang. sume gara-gara bug tue. ceyt pnyer bug.. hahahahahha

dalam hari2 aku, menjengah ke dunia sana. aku membayangkan satu kehidupan yang amat indah. tak pernah terlintas sedikit pown kesakitan yang bakal menimpa. tak pernah aku fikirkan. tapi semasa aku kembali kedunia ku. dunia sebenarku. aduh..!! sangat sakit. hati kadang2 bagaikan digigit serangga perosak. aku hanya mampu menahan. menahan segala kesakitan dalam diri ku.

kadang2 perasaan bahagia tiba2 muncul. serangga perosak itu mula menjadi teman berbicara. teman dikala aku seorangan. bahagia yang muncul bagaikan satu nikmat duniawi bagi ku. aduh..!! dua perasaan yang pelik datang kunjungi. adakah hati ini sakit atau pun bahagia??

tahukah kau bahawa hati ini sakit tatkala aku rindu pada mu. pedih.!! bagai hati dkunyah2 serangga. cm tue skali..!! (^_^)
thukah kau jugak, dalam masa yang sama, hati ini sangat bahagia apabila mrindui kau. bagaikan kerinduan itu adalah sebahagian dari diri kau..

TAHUKAH KAU...!!!???
TIDAK KAN??

hanya aku saja yang tahu..
(drama sungguh ayat.. xleh blah.. tapi sumpah aku rindu kat ko...
MISS U BRO..!!!)